Sjuksköterska


Ingen sjuk sköterska, utan en frisk sjuksköterska!

Jag beundrar verkligen alla som jobbar med vård på olika sätt, för jag tror inte att jag skulle klara av ett sådant jobb själv. Tänk vilken tur att det finns de som gör det!



Den här lilla sköterskan får vara mitt sätt att visa uppskattning till alla sådana hjältar. Hon har dessutom ett litet uppdrag, som hon inte klarar på egen hand.







Det finns ju faktiskt olika sätt att göra en insats även för oss som inte jobbar med att rädda livet på folk. Via Röda Korset hittade jag ihelp.se, där vem som helst kan starta en egen insamling till någon hjälporganisation. Jag hoppas att ni vill hjälpa till! Vem av oss har inte råd att bidra med 20 kr?

Till insamlingen (Förhindra hungerkatastrof i Västafrika).

Sköterskan och jag önskar alla en fortsatt bra dag!




Kommentarer