Reflexer

Det blir visst lite dåligt med bloggande nu i juletider. Det är inte så att jag inte virkar något, men det jag virkar är inte så mycket att visa. Jag gör till exempel en hel uppsättning små skridskor och sockor, som ni redan har sett. Samtidigt har jag sockor 2.0 på gång, men det går lite trögt med dem. Här kommer dock några små saker med en liten variation; jag har nämligen smugit in reflexgarn i dem.
Skridskor, som jag snörde med reflexgarn
På en rosett som jag redan hade, virkade jag smygmaskor med reflexgarn i konturerna.


Baksidan
Framsidan

 Det här skulle bli en snöflinga, där jag också gjorde konturer av smygmaskor med reflexgarn. Om det är en snöflinga, stjärna eller något annat får var och en avgöra själv, men jag tycker i alla fall om den där den hänger på min fina, röda jacka.





Be happy - och kom ihåg reflexer, så ni syns ute i mörkret! ;-)

Kommentarer