Jake the dog

Hej! Nu är jag tillbaka igen. Och jag har virkat. Egentligen har jag hållit på med den här sedan innan jul,  men under jul och nyår med ledighet och besök blir det en del andra aktiviteter också. I alla fall, Herr S ville att jag skulle göra Jake the dog från den tecknade serien Adventure Time. Ganska stor ville han att den skulle bli, så jag gjorde honom ungefär hälften så stor som den stora Totoro.
 Julen resulterade för övrigt i en del beställningar. Mamma ville ha en (ett?) reflex, likadan(t?) som min (mitt?!), svågern verkade sugen på en mössa och mostern ville ha flätmössa och vantar. Hurra, mera flätvirkning för mig!

Jag fick också en skatt, som varken var julklapp eller födelsedagspresent, av morfar. Den får ni kanske veta mer om i nästa inlägg.



Be happy! Och gott nytt år!


Kommentarer