UFO nr. 2 - en disktrasa/UFO no. 2 - a dish cloth

Disktrasor kan man inte få för många av! Till slut blev den färdig, ännu en av det fina lingarnet jag fick av mamma. Dock lärde jag mig hur det kan gå om man inte avslutar saker direkt. Ni ser kanske att de fem övre raderna inte är riktigt lika som de övriga. Ändå gjorde jag om flera gånger för att det skulle bli rätt. Nu ser jag också att den första raden, längst ner, är likadan som de sista. Nåja, den här disktrasan är knappast något att ge bort, men den duger bra att torka av diskbänken hemma med.

You can never have too many dish cloths! I finally got it done, another one from the nice flax yarn my mother gave me. Although I learned what could happen if you don't finish things at once. Maybe you can see that the five upper rows are not exactly like the other ones. And now I see that the first one, in the bottom, is also like the five last ones. Yet I remade it multiple times to get it right. Well, this dish cloth is hardly worth giving away, but it will be just fine swiping the sink at home with.




Be happy!

Kommentarer